Monday, September 22, 2008

Mesyuarat Jamuan Raya

Salam hormat pada yang membaca........

Hari ini 19hb.Sept 2008 bersamaan dengan hari Jumaat .Saya sebagai pengerusi Petugas Petugas PDK Daerah Raub saya telah mempengerusikan satu Pembentangan Kertas Kerja Majlis Jamuan Hariraya Aidilfiitri 2008 untuk Orang Orang Kurang Upaya Daerah Raub.Dianggaran lebih kurang 500 orang tetamu yang akan hadir/dijemput termasuk Vip,Ajk PDK,Ibubapa OKU,OKU sukarelawan, penyumbang / penderma kewangan,ketua Jabatan serta orang persaorangan.

Banyak perkara yang di bincangkan oleh kami pada hari itu,antaranya:

  • Tarikh
  • Masa
  • Tempat :
    1. Harga
    2. Hiasan
  • Perasmi program
  • Tema
  • Objektif program
  • Para tetamu
  • Makanan / minuman
  • Aturcara Majlis
  • Sumber Kewangan
  • Lain lain
    • Sound Syistem/karaoke
      Pengacara
      Cenderahati
      Duit Raya
      Penggambaran
  • Perlantikan Jawatankuasa Kerja

Mengikut anggaran saya kami memerlukan lebih kurang RM 5.000.00 hingga RM 7.000.00 .Setakat ini hanya ada RM 2.000.00 sahaja.Manalah saya nak cari duit sebanyak tu........ Oh.. ya.... jika anda ada sebarang cadangan atau nak menderma,anda bolelah menghubungi saya.Akhir kata saya memang mengharapkan bantuan anda semua.Semoga Allah merahmati usaha saya ini dan anda semua yang prihatin.Wassalam.......... terima kasih

No comments: