Sunday, August 3, 2008

Salam.................. Hari sabtu 2hb ogos 2008.Bertempat di Dewan Simpang Kallang.satu majlis sambuatan untuk orang kurang upaya telah diadakan.Majlis ini dirancang oleh Puan Juharahbi Penyelia PDK Cheroh bersama dengan teamwork beliau,dengan kerjasama pihak JKM daerah dan beberapa pihak tertentu.Setiap PDK diberikan 2 buah meja untuk 16 orang.Beberapa PDK dari luar daerah Raub juga dijemput hadir untuk memeriahkan majlis ini.
Majlis ini telah dirasmikan oleh YB En.Abdul Aziz bin Haji Mohd Kiram,wakil dun Batu Talam,merangkap pengerusi PDK Gembira. Macam macam acara dipersembahkan oleh anak anak didik di setiap PDK daerah Raub.Macam macam hadiah juga disediakan,antaranya anugerah untuk pelatih terbaik setiap PDK.Pelatih terbaik PDK Warisan ialah Suhainizan binti Ghazali.beliau mempunyai masalah pendengaran.Saya pula dapat anugerah Penyelia terbaik bagi daerah Raub tahun 2008.

Terima kasih pada pihak panel penilai kerana memilih saya sebagai Penyelia terbaik.Insyaallah saya akan lalukan tugas saya dengan lebih baik lagi dimasa masa akan datang.Dan tak lupa tahniah buat Puan Juharahbi dengan teamwork beliau yang telah berjaya menganjurkan majlis sambutan hari OKU Dearah Raub dengan cemerlang dan jayanya.Semoga perjumpaan ini tak berakhir disisni saja.Wassalam

No comments: