Sunday, March 15, 2009

MESYUARAT AGUNG PDK


PDK Warisan buat pertama kalinya selepas 4 tahun beroperasi telah berjaya mengadakan mesyuarat Agung buat pertama kalinya.
Awal-awal pagi lagi saya dah sampai ke PDK Warisan untuk memastikan semua persiapan untuk mesyuarat agung siap teratur.Seperti yang saya telah cetak pada jemputan mesyuarat,mesyuarat bermula jam 9 pagi.Tapi malangnya walaupun dah pukul 9.00 pagi tapi masih tiada pun orang yang hadir,cuma saya serta petugas PDK Warisan serta pengerusi yang ada kat situ. Jam menunjukan hampir 9.30 pagi,saya rasa sedih sebab tetamu masih tak hadir tapi perasmi dah sampai.Tapi mujurlah lepas seketika barulah ramai ibubapa dan komuniti setempat hadir.
Alhamdullilah akhirnya majlis ini berjalan dengan lancar.Pengerusi PDK Warisan adalah orang baru.Sementara itu AJK adalah terdiri dari muka lamam dan juga muka muka baru.Paling saya tak sangka penglibatan belia setempat yang memberikan kerjesama dan bersetuju menjadi AJK PDK.Tahniah pada semua AJK yang dilantik untuk sesi 2009 hingga 2011.Diharapkan juga dapat membawa perubahan yang terbaik bagi PDK dan pelatih pelatih OKU di sini.
Wassalam.......

No comments: